Ponts


No som res més que ponts creuant un riu, deixant que la vida passi sense voler tocar-la, gaudir-la.
De tant en tant n'hi ha algun que cau i és capaç de sentir l'emoció, de tastar els sentiments però això significa el perill i quan hi ha perill és construeix un altre pont més segur que l'anterior perquè no torni a passar.

Realment som feliços sent ponts? Realment ningú vol caure?
Potser la condició humana és així, és no saber mai que se sent al sentir l'aigua freda a la teva pell, al deixar-te portar pel corrent, al sentir els suaus còdols a les plantes dels peus, al mullar-te i saber que ets viu.
Potser la condició humana és mirar-t'ho des d'un pont.

M.

4 comentaris:

Aida Maideu 15 de juny del 2009, a les 10:35  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Aida Maideu 15 de juny del 2009, a les 10:36  

Escriviu tan bé que el comentari ms complert semblaria pobre, així que ho deixo estar, simplement, m'encanteu!
(Martí et trucaré algun dia que amb la mireia si que hi parlo però de tu no en sé res!)
No sabeu le ganes que tinc de veure-us.
un petó fortíssim!

ps. M'encanta la idea d'un blog compartit! =D

Unknown 29 de juny del 2009, a les 15:24  

Que gran, Mir! Sublim! (quina novetat, no? xD). Ainss, tens raó. A la vida t'has de mullar, disfrutar, sentir.. I també sofrir, per tal d'aprendre, per tal de millorar...
I a sobre de que m'encanta el text, també m'encanta la foto! Si és que ets una crack!

Per cert! Com molen les viciades als jocs de MSN xDDDDD (ho havia de dir.. :P)

Ja deus saber qui sóc, no? T'ho he posat fàcil! jaja. Boníssim el blog! Felicitats ^^

Unknown 29 de juny del 2009, a les 15:24  

Alaa, si surt el nom! Quina estafa xDDD

Publica un comentari a l'entrada

Natrus:

Natrus:

Humils lectors:

Els donem la nostra més agradable benvinguda per aquest recòndit lloc d'internet, esperem que vos agrade.
El preguem de tot cor que deixen les seves opinions, obviament sense cap mala intenció. Gràcies i benvinguts.


M&M's

Sobre els M&M's

Som dos catalans ben aventurats en aquest món de Déu, que tant sols pretenem oblidar les penúries mundials i obviament personals, escribint en els nostres blogs.